Kick kommer ni håg hur ni gjorde

Vankas fest bannemej!
I dag har jag och Andrea legat och jäst framför Sunes sommar.
Igår han vi iallafall vara inne på Magenta en halvtimme innan Jompa inte kom in ( jo men det verkar väl troligt att det endast beror på jackan) och vi istället begav oss till favoritställernas favoritställe Aveny för att bli ruinerade innan vi ens kommit in.
och John, han åkte väl ut snabbare än han kom in! Man kan ju välja att springa efter honom, eller så gör man som Nathalie Andrea och Michaela, stannar och dansar tills det stänger helt enkelt.
Phillipkopior och marokanska fotbollsstjärnor kan man ju inte tacka nej till,
så tack och bock Aveny, visst fan var det en ganska bra kväll ändå!

Kommentarer
Postat av: Didrick

Hej nathalie, försökt att not dig via facebook men hittar dig inte :( Träffa dig en gång när jag var liten, jag ingemar och maria var och hälsa på dig på påsken, Du är min faster xD

Adda mig på facebook om du har nån då :) 1http://www.facebook.com/search/results.php?q=Didrick+Jonsson+Lilja&type=users&nomc=05 år e jag..

2012-04-01 @ 18:45:51
Postat av: Anonym

Hej Didrick! Heter du Didrick Siden Jonsson Lilja?

2012-04-01 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0