tjoo

i dag red jag sonet (igen)
Försökte att inte göra någon grej av det, att bara tänka frammåt och ge mycket beröm .
Han sparkade, jo visst sparkade han , minst lika mycket som förra gången, man jag tyckte endå att han kändes lite mera frammåt i dag.
Jag var kvar efter ridningen, pluggade på lite jordmåner och så, kunde faktiskt koncentrera mig ett tag! Sen hjälpte jag sara med det sista. Det var faktiskt ganska trevligt att vara kvar istallet. Mår bättre när jag är där, speciellt när sara jobbar för hon är så rolig. när jag är hemma är jag bara inne på facebook och äter crunchy flingor -.-
dagens höjdpunkt : andrea kom med chai latte
andrea och prillan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0