TYP LIKA GLAD SOM NÄR JAG FICK VIN AV DANIEL

på en minut försvinner alla problem jag någonsin haft, plötsligt känner jag att det faktiskt ska bli roligt att snövandra i nynäs

JO FÖR ATT JAG MIN ABSOLUT BÄSTA VÄN, STJÄRNAN, LEGENDEN, ÄLSKADE ANDREA SWAHN OCH TJEJERNA SKA FÖLJA MED TILL ALANYA, VI DRAR EFTER SKOLAVSLUTNINGEN, OCH FUCK ALLA JÄVLA SVETTIGA GREKER NÄR MAN KAN FÅ ÄKTA TURKISH BOYS HAHAH ÄNTLIGEN NÅGOT ATT SE FRAM EMOT :D:D:D:D:D
fattar inte varför man ska dra till rådos när man kan sitta på kleo ! LOOOOL hejdåhaningebitches
JAG ÄR LYCKLIG, JA JAG ÄR LYCKLIG, MÅNDAG TISDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LÖRDAG SÖNDAG :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: milli

kul o höra att någon gillar oss turkar iallafall :D

2011-11-13 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0