MEN URSÄKTA DÅ

Och det är som sagt jag som är Nathalie.
Och när man tänker efter kanske man skulle sluta flina åt dom som faktiskt försöker nå sina drömmar och ta tag i livet i stället. Det är nog vad en terapeut skulle råda mig till om jag hade intressanta problem nog att ha en sån. Men har du inget du vill då, nä, ingenting du eftersträvar, NEJ!
Jag är alldeles, alldeles ubervandlig, ingen talang, inget missfoster, det är lixom inte så att jag står framför spegeln i trosor och behå och bara UÄÄÄÄÄH MITT LIV ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT och spegeln spricker och allt går i kras och jag börjar hugga mig med skärvorna och fradga börjar krulla sig ur munnen och det spelas sorglig musik av små kortväxta fiolflickor i spända kjolar.
Nej.
Istället vandrar jag runt runt som ett förvirrat marsvin helt utan framtidsutiskt och mål.
JAG VILL BARA DRICKA OCH DANSAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0