hey barbie <3

det här inlägget är en hyllning till livet.
Jag sitter med ett glas vin, vinet heter chill out och det fick jag av andrea. Det smakar riktigt bra om man jämför med andra röda viner.
Jag känner mig glad. Inte hype, jobbigt uppspelt, utan bara chillglad, typ nöjd!
mitt liv är fan rätt bra. det har redan hänt mer bra saker än vad det gjorde på hela år 2010.
det började med att vi dansade hela nyårsnatten hos andrea, och sen dess har det bara flytit på!
Min 18 årsdag var awsome, tack till alla som var med och firade, som grattade
men ett speciellt tack till Andrea,  underbara människa :D
visst har det varit jobbiga dagar, där personer nära mig varit väldigt lessna, men jag tror på det här året, jag tror på att vi kommer ta oss igenom motgångarna och för att sedan bada i kraftiga glädjeskurar!
ja, jag känner mig helt enkelt  jäkligt positiv :D i morgon ska jag låta proffsen pilla i min mun, om jag har tur, ska inte hoppas på för mycket, går allt som det ska, och efter det kommer jag vara ennu mera glad :D
over and out slash nattis
langar bild på en sjukt snygg kille, typ den snyggaste jag vet, hej då alexander här kommer andreas, jag langar också upp lite bilder från födelsedagen aa puss då
bästa vänner <3
mjölk <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0