soliveyourelifeayeee

I dag var amanda lite tpl,
jag försökte berätta för henne, jag repterar andrea och gunnel " det kommer alltid finnas personer som är snyggare, smartare och roligare än en själv så det är lika bra att sluta upp med att jämföra sig med alla andra hela tiden"
lixom, vem fan bryr sig om man råkar ha 3 finnar? det är ju bara en själv som sitter och dränker sig själv i dåliga tankar till slut får man faktiskt stanna upp och fundera på vad fan man håller på med. det är ju ingen annan än jag själv som bombaderar mig med " urs vad fettigt mitt hår " " hjälpa vad blank min näsa är" eller " jösses vad jag inte borde valt dom här kläderna i morse"
och om nu vardagen är så förjävlig, och om den nu skulle bli så jävla mycket bättre bara man hade den där jackan, så får man väl skaffa sig ett jobb så har man råd att unna sig den.
MAN KAN INTE GÅ RUNT OCH LETA PROBLEM I VARDAGEN. NÅGRA PUNKTER FÖR MIG ATT TÄNKA PÅ, både kort och långsiktiga
* sluta tjura över att jag missar bussen med bara några sekunder, det kommer ju faktiskt flera !
* omge mig runt positiva människor som ger mig energi !
* hitta flowet i vardagen, genom att inte överanalysera allting och tveka på mig själv utan faktiskt surfa på vågorna, istället för att hoppa ner i vattnet och simma för livet
snygg! pedofilnatali. freddy i livet enligt rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0