Just a dream

Har haft samma återkommande dröm i ett par dagar nu.
Oftast har drömmen gått ut på att jag och en man duellerar med våra svärd. Oftast har jag också vunnit.
Slog upp det i drömboken och fick svaret "du kommer gifta dig rik och få en son". Jaha?
Känns inte speciellt relevant så vet inte om jag köper det, men det vore ju rätt nice iof..
I natt var drömmen annorlunda.
Mitt emot mig med svärd stog en person som stått mig väldigt nära. Ännu en gång vinner jag, håller svärdet mot hans hals men släpper det och säger att han betyder alldeles för mycket för mig.
Är drömmar bara någon ihopblandad bullshit från det vi funderat på under dagen, eller har dom någon slags betydelse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0