fittfakta och kukkunkskap


ja det är sex och samlevnad på schemat. i går kom " fråga olle" på besök och i dag hade vi just, fittfakta och kukkunskap!  lärde mig massa nytt, och jag fick det bekräftat en gång för alla, killars utlösning innebär inte alltid orgasm ! ÄGDA!
" är det sant att kurder har större snoppar" Men snälla du, kom ner på sen så ska vi jämföra!!
sen bar det i väg till ufmässan, och sofia lindroths trevliga killgäng var där och gav mig uppskattande blickar:)
nöjd med dagen studsade jag ner på perrongen, och vem sitter inte i första vagnen om inte , ERNST!
fnittrade högt, knatade snabbt och slog mig ner brevid honom. Han skrattade och drog ner mössan över ögonen.
gud, han hade inte ens fixat sig , mjukisbyxor när han ska träffa mig, snälla!
Jag blev faktiskt uppriktigt glad. Det var två år sedan jag träffade honom sist. Han berättade att han dansade för Tony Irving= FETT COOLT om ni frågar mig !* ler * är det bara jag som tycker tony är as sexig?
Haha helt uppe i varv som jag var tog jag upp mobilen och ringde lillswanie, och här sitter vi på skype, tysta, knappandes på varsin data. Spanar in paows blogg, gillar en bild på weheartit ( fin häst mel, )
osv osv. Wanna follow me on weheartit? Nathalie Svahn, svahnbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0