dagens look

dagens outfit, ser precis ut som gårdagens outfit. jag har samma kläder på mig varje dag!
( min svarta jacka, mina svarta höga byxor) tur att man har ett så färgstarkt( busad ) ansikte så det kan kompensera det hela ! busad= brun utan solad
vill ni veta vem som har sminkat mig? taaz.com, dom är jätte duktiga <3  ingen träning i dag, vi kör lite förberedelser för morgondagens uppsats skrivning, " ständigt uppkopplad "
ett ämne som passar mig, som kämpar daglien emot att knappa in mitt lösenord för att sedan kunna ta del av alla härliga uppdateringar facebook erbjuder !
PÅ FREDAG KOMMER LÖNEN, NÅGON SOM VILL DELA EN FLASKA SPRATTELVATTEN MED MIG? :D KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0