KLARA Färdiga gå

det värsta som finns är att älska någon som egentligen skulle ha det bättre någon annanstans sa klara andersson och sålde star. då sprutade tårarna nerför kinderna på  mig. men efter det är inte listan lästa böcker så lång faktiskt, och när vi på svenskan ska skriva upp tio böcker man borde läst innan man gått ut gymnasiet blir jag lite fundersam. kanske är det dags att iallafall börja läsa på första kapitlet i doctor glas... men det värsta som finns är att läsa böcker som man måste tugga sig igenom. = RASTLÖS
tack och hej jag tänker aldrig gifta mig. lets gå ner på stan!
där ger vi gärnet och vi bangar inte för något. att ragga grabbar har för oss blitt en sport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0