A v u n d s j u k

En gång klippte min bästa kompis av allt sitt långa, fina bruna hår och färgade det rött istället.
Jag blev extremt avundsjuk. På rött krull helt enkelt.
Det finns så mycket saker man önskar aldrig skulle förändras, är man efterbliven om man önskar att man vore efterbliven?
Saker jag var avundsjuk på då:
1. Rött krulligt hår
2. Någon häst hade finare tvättad spilta
3. Nathalie var bättre på att rita hästar
Saker jag är avundsjuk på nu:
1. Kjolar
2. Sotade ögon (en viss person äger ut alla andra på detta)
3. 15 cm klackar
4. Långt oslitet hår (ogärna rött)


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, stämmer!

2010-09-22 @ 12:15:14
URL: http://erikajensen.blogg.se/
Postat av: Daniel Kitty kat

Saker jag är avundsjuk på. Punkt 2:

Kan det möjligtvis vara Dahlia analia?

2010-09-22 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0