varje dag, rider omkring

Efter att ha jobbat klart, kastade jag mig på moppen för att hinna hem till, just det, KUNGARNA AV TYLÖSAND !
tidernas program !
med skäggiga kliv i ett vildmarksliv.
haha jag börja gråtskratta. (Y) för Nemos svank ! Tummen upp för hela Nemo faktiskt. Skön grabb !
det var en kyckling som hette gullefjun spelar på repeat på min spotify just nu, vad spelas på din? ,;)
var inte i skolan i dag. inte i går heller. ja, å alla andra dar var jag väl inte där jätte mycket heller.
jag hatar skolan. jag varje morgon är en kamp. jag suger i skolan. jag orkar inte plugga. JÄVLIT LESS PÅ ALLT SOM HÖR TILL SKOLAN.  snälla gud, ge mig lust och ork att  röra mig till freddan.
god natt bloggläsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0