störande tjej skriver ett blogginlägg

hatar du mer än tre personer? haha , ja många fler.
vad klär du dig helst i : nattlinne
kommer du i håg din första kyss : självklart. öl och pyttipanna <3
i så fall, hur var den : förjävlig !
vem av dina kompisar tycker du klär sig bäst:  förutom amandas djurhudar är det nog utan tvekan ullabritt!
vad gör dig riktigt arg : folk som tror för mycket om sig själva
hur ser din drömkille ut : haha som ***T tyvärr..
om du fick ge bort en skönhetsoperation till någon , vad skulle det vara: till dahlia. har hört att hon får ont i ryggen för att hennes tuttar är så storA:(
vem tycker du behöver ett ligg: förutom jag, så tycker jag daniel behöver lite snopp så slipper han vara så bitchig
vad skrattade du riktigt mycket åt sist: när andrea ringde på alice fiffi ! grät av skratt
är det någon som du saknar i ditt liv : alex. han är ganska söt på sitt sätt och hans kläder skulle passa bättre i en hög brevid min säng, citerar söttjej <3
vad lyssnar du på just nu : na na na med friends AS GRYM SKYNDA ER OCH SÖK PÅ SPOTY!
vem smsade dig senast: klasse. har alltid sagt hur dum och löjlig jag tycker han varit med sitt rasse snack osv men, han verkar vara en rätt skön, löjlig prick !
vad ser du fram emot:. att fylla 18 och sluta rida på måndagar
godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0