K Anna.


Alldeles nyss satt jag och andrea och fotade oss i cam.
Vi var på vårat första ridläger tillsammans med galne peter.
Vi låg och kissa i skogen och morsning korsning och vi satt och diskuterade tekniken och älgar.
Vi red på tösen och gigant tills vi bytte upp oss till mussepigg och zantos.
Vi galopperade det snabbaste vi kunde i skogen, tills anna klara failade och red ner pascall i diket.
Nu är det november. sen är det bara december kvar. Sen är det min födelsedagsmånad. jag fyller 18. och jag vill bara gå och lägga mig. snälla. jag kommer va den töntigaste 18 åringen någonsinn.... haha ge mig en ponny i present, ge en till andrea när ni endå är igång, så vi kan rida ut en gång för alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0