Heeej Nattis..

..och alla andra som följer mitt spännande liv på Strömsholm såklart!
Idag har jag fått vara med på en del ultraljud, faktiskt väldigt spännande. Imorrn äre RTG som gäller (dvs röntgen, hähä) men eftersom jag inte är arton år fyllda så får jag inte vara med under självaste processen, får väl stå utanför och trycka på knappen, eller nåt.
Det var dock ingen vacker syn vi möttes av när dagens arbetspass var slut:

Härliga snöstorm! Så jävla hardcore att cykla i 1 dm snö, sladda lite snyggt sådär (Melanie blev sjuukt impad)
Nu sitter vi och trycker i oss lakrits och kollar på desperate medan snön yr här utanför fönstret, mys.
Känner för att springa ut och göra lite snöänglar, see ya!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Yay! Desperate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-09 @ 22:39:19
Postat av: Anonym

men shhhhhhhh

2010-11-10 @ 00:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0