Happy Kwanza

Världens absolut mysigaste jul, verkligen!
Nä då skulle jag faktiskt ljuga, när mamma tar en cigg efter middagen vet man att den inte varit felfri.
Idag förstår jag dom som åker utomlands över julen, varför ska man fira något man egentligen inte ens tror på? Jävla hysteri.
Sen får man inte vara besviken på julklapparna, de är verkligen en dödssynd. Men det finns saker som man bara inte ger till en sjuttonåring i julklapp. Ja det skulle till exempel kunna vara sängkläder med katter på.
Min släkt verkar tro att jag är 8 år gammal och extremt besatt utav katter.
Men det allra värsta måste vara dagen-efter-middagen när man träffas igen för att spela teater och låstas som att man absoluut blev glatt överraskad, rent utsagt ÖVERLYCKLIG OCH I EXTAS, över sitt katt-lakan. Och sin kattkalender. Och t-shirten med kattungar på.
Idag ska Familjen Infektion åka och förpesta ännu en släktmiddag och jag är osäker på om man kan vara "sjuk" två år i rad.

 

GOD JUL! Börjar spara pengar till en utomlandsresa nu på momangen.


Kommentarer
Postat av: Melanie

Men Andie, jag trodde att du älskade katteR?

2010-12-25 @ 15:33:43
URL: http://melajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0