överdriven självuppskattning?

haha seriöst..
Jag satt på bussen här om dagen. Var iofs jävligt bitter, ja, rent ut sagt trasigt ledsen över en kille jag fifflat med ett bra tag, alldeles för länge antar jag. Hur som helst. Plötsligt slog det ner något i mig och jag kände något jag aldrig känt förut. En sådan stark känsla, nästan obeskrivlig.
Det varit att jag fick hybris!!!!
Jag kände att jag för en stund kunde trotsa alla gudar som någonsin funnits i våran galax och insåg också att jag tamefan inte bara var bra, utan riktigt bra, till och med FÖR bra för den här killen.
känslan varade sig visserligen inte mer än några sekunder, max 2 minuter,men den var fantastisk! För en gång skull kunde jag gå ur min kropp, inte lyssna på alla fåniga tankar, utan bara inse
"men snälla nathalie, vafan håller du på med?? "
släpp han och gå vidare , jösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0