:D

Hej, det är nathalie.
tre saker jag inte gillar:
människor som inte orkar reda ut sitt liv utan hällre skyller på nathalie svahn.
tråkiga människor som inte vill släppa loss. SOM VILL STÅ STILLA PÅ KROGDISCOT #bjudpådigsjälv#
sega människor som vill att andra ska pusha dom HELA TIDEN. SÄTT FART ,SAKER OCH TING LÖSER INTE SIG SJÄLVA.
en sak till, TJURIG PERSONAL PÅ DONKEN NÄR JAG GLIDER IN OCH BESTÄLLER EN HAPPYMEAL! ingen jävla nattmeny, ge mig en vandlig hederlig Happy meal lixom
tre saker jag tokgillar * ler *
Att ha Andrea som bästa kompis. lixom, hur ofta händer det att man träffar en annan människa som man börjar tycka om så mycket, och som tycker om en lika mycket tillbaka? DET ÄR FAN AS COOLT.
Chris Browns nya låt Should ive kissed you ASSÅ SERIÖST, SNYGGA NEGER <3 haha vill bara spola tillbaka tiden till den 23 januari 2009 SNÄLLA BARA EN GÅNG TILL.
att jag förhoppningsvis ska visa mitt mästerverk Mi Casa för clase de espanol. TACK SNÄLLA andrea för filmning och redigering.
RIDNING I MORGON OCKSÅ !! DONT FORGETT!!! WIIII:):))) den här veckan blir nog bra hur jag en gör. Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0