snabbhäst och en bärs

Onsdag den 13 april 2011

Jag ligger i min säng, tittar på bilder på weheartit, lyssnar på Kids, Mgmt. Älska!
Övningskörde i går, det gick bättre den här gången, Roger stressade mig inte, jag körde runt runt på ettan i nästan två timmar. Jag redan en ganska nervig människa, som lätt blir ganska osäker och då blir det inte lättare om någon sitter brevid och tjatar på en att köra snabbare.
Roger tog upp kalendern och spikade bärs och pizza . Jag har flirtat lite med Andrea och om det är någon mer som vill följa med är ni välkomna :)) Skönt nu när nästan alla är 18, glider in på en uteservering och beställer en bärs och sätter sig i solen. Mys!
'
Snart smäller det, FRIDAY. Tagga tjejer! ;) och killar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0