Men snälla...

"Sovit gott? Tur för er isåfall eftersom igår var typ världens sämsta kväll att vara ute på..?! ALLT var typ stängt förutom Cafét (som förövrigt var tomt), Magenta, Nype och Gaudi. Fast ”Gaudi”ställer jag AAAALDRIG min fot hos igen, fy vilken äcklig klubb! Svettigt och proppat med fjortisar, som SBN all over again.. (För er som inte vet vad det är så var det en klubb för folk under 18)."

Kissie är noggrann med att berätta hur äckligt det är på gaudi och hur mycket fjortisar som befinner sig där.
Jag är inte rutti på nåt sätt, kan räkna på en hand på de klubbar jag varit på men blir ändå irriterad.
Jag vill fan påstå att jag hellre går till en fjortisklubb där folk är trevliga och har kul än till ett jävla "sofistikerat" ställe där folk är alldeles för mogna (och framför allt snygga) för att ha roligt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0