HAHAHA TJAAA

Jag vaknade upp denna morgon med ett stort leende på läpparna och små rysningar i kroppen.. Jag kände att det var något stort som skulle ske denna dag.
Råttorna från solna skulle få smaka på lite indiska nävar! HATA AIK, IDAG, IMORGON OCH FÖRALLTID!
surres nyaste uppdatering på facebook<3 haha fy fan vilken skön kille kan inte sluta fnissa
idag fick jag tillbaka mitt geografi prov, 13 av 13. ( godkänt prov)
jag kan inte beskriva hur glad jag blev. har aldrig lyckats med någonting i gymnasiet hitills, men idag satt den :D
ska möta upp andrea och plugga inför nästa geografiplugg som är i morgon.
hoppas jag är pigg och fräsh då, tvekmacka på de med tanke på att det är studentskiva i kväll.
sofie bjuder på middag. Vi förar lite och sen blire sjuan in mot stan! JUST I DAG ÄR JAG STARK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0