:))))):D:D:'DD

vaknade upp hos alice, ennu en dag, fint väder och vi invigde pooolen dårååå, ( doppade tån,) hoppade studsmatta och solade fett!
det här lovet är en av dom bästa på länge!
majkie är hemma, och det känns precis som förut, SHIT VAD JAG SAKNAT HENNE.
jag vill planera spännande påskpresenter till andrea, men får aldrig tid med tanke på att vi typ är 24a timmar om dygnet :D det trivs jag iofs väldigt bra med!
åh det var fett kul i stallet idag också wiiiiii
nu äre utgång , haha kan knappt tro att jag skrev det precis men ja, ni såg rätt. andrea alice å nattis ska ut och klubba. tror att vi kommer in även fast vi inte nämner att vi känner nattis alsen ;) hihi aja , peace love n understandiiiing kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0