Drakblod smakar kladdkaka

Årets första besök på grönan wiiiiiiiiiiii. Dagen till ära bjöd såklart på vackert väder, ångestladdade karuseller och adrenalinkickar för hela slanten!
Jag tror att både jag och Nattis kan säga att inköpet av glass var dagens bästa händelse:

Bitch I kassa : B
Nathalie        : N
Andrea         : A


B: aa vad ska ni ha?
A: Mjuklass me kolasås å strössel
N: Jag ska ha mjuklass och kulor, fast vi betalar inte tillsammans.
B: (suckar uppgivet och knapprar på maskinen) Det blir 80 spänn
A: Vi ska inte betala tillsammans?
B: MEN DET KUNDE VÄL NI HA SAGT LITE TIDIGARE! (smäller sitt hårdaste i kassan och slänger av nån anledning den påbörjade glassen i papperskorgen)
B: eheh förlåt de e så mycke folk här å så

Sedan påbörjade Nathalie utredningen om vilka faktorer som kan ha påverkat tjejens reaktion och VAD hon skulle kunnat göra för att i stället verka proffsig.
ASSÅ FAN VAD JAG HATAR MÄNNISKOR SOM ÄR TJURIGA. TRIVS NI INTE KAN NI VÄL SLUTA ,SÅ NÅGON SOM VERKLIGEN VILL JOBBA KAN TA PLATSEN?  DU JOBBAR PÅ ETT NÖJESFÄLT, DET SKA VARA MYCKET FOLK DÄR-.-
SLUTSATS : BITTERFITTAKNULLGLASSTANT HAR FÅTT FÖR LITE KUK. dåså, säg det på en gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0