The Master Suite

Nää idag tänker jag inte skriva om vad jag har gjort, ganska ointressant.
Det jag däremot tänker skriva är att jag och Mel just nu befinner oss i vandrarhemmets finaste svit. Och vad beror det på? Jo när vi kom "hem" hade dom fräst ut hela duschrummet, hela skiten var liksom borta.
Duschrummet såg ut som en gaskammare typ.
Vi fick nyckeln till ett annat rum i en annan korridor, så att vi skulle kunna duscha. Och vad finner vi? Guldknoppar, kristallkronor och en jädra massa krusiduller! Värsta lyxsviten med fint kaklat badrum. Jädra nice om ni frågar mig!
Något som är mindre nice är att vi bara ska duscha här och inget annat, men man kan ju alltid låtsas.
Nu korkar vi upp champagnen!

Typ såhär! Eller inte.



VASKAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0