bästavän <3

till nathalie från marijke

Jag önskar att du kunde se dig själv genom mina ögon. Se ditt verkliga jag och inte den person som du ibland avskyr. När jag ser såren på dina armar, hör din ledsna röst i telefon känner jag din smärta. Jag vill underlätta, jag vill finnas där men känner att jag inte på långa vägar räcker till. För hur kan någon som är trasig själv laga någon annan?

Oavsett vilken diagnos läkare vill ställa och vad andra än sagt för att såra dig, så vill jag att du ska veta att jag älskar dig för den du är. Min allra bästa vän, min kaosflicka, genom eld och vatten. Genom eld och vatten.


Kommentarer
Postat av: Gardidun

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-06-29 @ 14:39:26
URL: http://gardidun.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0