...

sa ju hela tiden att man inte ska skicka bilder till mig på mejl för då måste jag ha fittprogrammet silverlight som min data vägrar installera...
fattar inte att det är så viktigt att absolut inte göra som jag vill
fast det kanske är roligare att säga att  att jag inte ska ligga i sängen för då börjar den lukta nathalie
medans det är helt okej att både andrea och amanda ligger där.
räcker inte med att jag trycker i mig massa som jag inte borde, jag tar åt mig av såna kommentarer och allt som någonsin sakts om mig spelar genom huvudet. kan inte låta bli att bli lessen och åka hem, fast jag vet att jag inte borde lyssna på sånt.
den här veckan har varit så deprimerande att jag inte vet vad jag ska göra.
vill aldrig mer gå till skolan. jag orkar inte diskutera mina ig varningar. jag orkar inte vara den som aldrig lyckas få mer en godkänt.
jag vill bara vara bra.
höll på att kliva på hasse när han kom springande när jag kom hem. finaste lilla kanin.
hörde konstiga skrik från skogen, som någon blev i hjälslagen. men jag är en feg jävel så jag vågar inte gå dit utan skyndar mig in i stället..
tsunamis och spränga kärnkraftverk.
vad händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0