eeheehhe

1. Är du singel? Ja 
2. Är du lycklig? nä det skulle jag inte vilja påstå
3. Är du uttråkad? verkligen inte, en vild och galen kväll på skype som sakt
4. Är du ledsen? lite
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? aspackad
8. Är du en cooling? Såklart ;)
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? jaa

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja jag vill tro men..
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja det har hänt flera gånger. 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? haha tänkte på samma kille i över två år..
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? inte på de senaste åren
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? NEJ:(((((((((
6. Har du haft en hemlig beundrare? DET HOPPAS JAG :D
7. Är du kär? njae
8. Vill du gifta dig i framtiden? kanske.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Lust
2. Hår eller ögon? Ögon 
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? pepsi. annars blire full sprut!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? romantisk just nu ( drömde att jag pippade med maskinen i kungarna av tylösand
8. Pengar eller lycka? pengar just nu 
9. Dag eller natt? natt!
10. MSN eller mobil? MOBIL

10 "Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Japp, festsugen som jag var, ub i ruffsigt hår och blommig morgonrock såg dock inte lika festsugen ut. 
2. Brutit ett ben? Nej har aldrig hänt mig
3. Gjort nåt du ångrar? Jag ångrar mycket i mitt liv. Att jag slutade rida lucky och gick upp 15 kg tex.

4. Hoppat Bungee Jump? Inte än ;)

5. Ljugit för någon du tycker om? ljuger ofta
6. Ätit en hel tårta? haha lols självklart!
7. Gjort bort dig offentligt? haha det jag har svårt att släppa är insidenten på andreas toalett
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? JAAAA ! 
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, mest grät jag nog när Tess dog. 
10. Velat försvinna? Ja

skit
Vad såg du på tv sist? top model
Vems blogg läste du sist? rahlenfeldts
Vad åt du sist? våfflor med glassgräddekolaochchokladsås
Vem pratade du med sist? Erika
Vem ringde du sist? Amanda
Vem messade du sist? Alex
Vad läste du sist "bok"? Ursäkta att man vill bli lite älskad
Vem pussade du sist? Andrea
Vem kramde du sist? Jempa
Vem bjöd du sist på något? Andrea Daniel och Amanda, kladdkaka glass och hallon :)
Vad köpte du sist? ÄPPELPAJ OCH VANILJSSÅS PÅ WAYNES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0