Who says

Jag sitter på bussen när balla gänget går på vid gamla hemkvarteret Söderbymalm. Jag sitter inne i min bok (som förövrigt är jävligt bra) och tanken slår mig att det ser nördigt ut att sitta och läsa på bussen när man ändå inte ska åka speciellt långt (bOkMaL) så jag lägger ner boken i väskan igen.
Men sen, aa fast nä?
Jag ska väl fan kunna sitta på bussen och läsa min bokjävel hela dagarna utan att någon ska bry sig. SÅ, hardcore som jag är, tar jag upp boken igen. JUST DET.
Varför finns dom tankarna ens! Ursäkta att man vill bli lite älskad..

"Du kan aldrig älska någon annan om du inte älskar dig själv"

 


Kommentarer
Postat av: Amanda !

Så jävla rätt !

2011-01-12 @ 15:22:45
URL: http://bcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0