hej imintheband


här kommer ett Seriöst inlägg om hur min fredag har spenderats,
vaknar klockan 15:00 mitt i rättegången, (luftslottet som sprängdes hade rullat på repeat ett bra dag då alltså)
älska lisbeth !!
går upp käkar frukost ( OSTMACKA MED HALLONMARMELAD)
åker och jobbar, ( vill bajsa ut massor av åsikter om vr just nu men tror att jag har för många läsare för det)
kommer hem och tittar på lets dance ( Arne Waise är fan skön !! ) J tjurar nonstop. mamma tror också att j slutar gnälla om hon ropar tyst , men lite skrattretande som det faktiskt är börjar j skrika ennu högre.
jag lägger mig i soffan och garvar högt när mamma kommenterar hur allas klänningar ser ut och hur svårt hon har för programledarbruden. Pappa suckar högt medan han drar igen dörren till sitt rum.
Erika jensen klackar in på uppfarten. Hennes telefon är i ständig vibration och på skärmen lyser farbror wärnblom.
KLAAS. Han vill meddela att  erika borde komma till någon jävla b pizzeria, och att jag ser ut som en 14 åring.
Tackar för informationen och ursäktar samtidigt att jag inte ser lika mogen ut som sandra druvan.
Avslutning på fredagkvällen sker hemma hos ullman. teaparty, ja teet hette faktiskt FREDAGSMYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0