!!!

jag säger inte att jag ska gå ner i vikt, jag säger att jag tycker om att träna, för det gör mig glad.
skönt pass i dag, jag tycker om att åka till gymmet och köra slut på mig själv,
och ganska bra pepp när biggest looser rullar på tv samtidigt.
den senaste veckan har jag tränat varje dag, jag har kombinerat styrketräning med konditionspass.
jag har förutsättningarna för att bli riktigt vältränad, då jag har lätt att bygga muskler, men jag har dock minst lika lätt har jag att lagra fett.jag tycker att det är hemskt att inget kan få mina ögon att glittra så mycket som en gräddig bakelse men jag är väldigt glad att jag nästan alltid har lust att röra på mig. jag kan inte ligga i min säng en hel eftermiddag och kväll, får panik! längtar tills operationen. hoppas att min träningsglädje sitter kvar och att jag har viljan och orken att fortsätta 4 till 5 dagar i veckan i stället för 2-3 som jag tidigare kört på .
vill gå upp och träna innan skolan börjar de mornar vi börjar lite senare, men jag har ju inte haft livslusten att ens gå upp och hinna till de första lektionerna så det kanske är ett lite orealistisk mål. förstår inte varför jag är så himla deprimerad på mornarna. hatar dom! men blir ju knappast bättre av att ligga och tycka synd om mig själv. om jag inte tänker gå i skolan kan jag ju likagärna träna.
nej urs , satans negativ, klart jag ska börja gå i skolan. klart jag kommer klara den här terminen! KÄMPANATTIS <3
börjar närma sig min 18 årsdag. med tanke på all alkohol som jag lär hälla i mig är det väl verkligen dags att sätta fart. JAG OCH MINA TJEJER SKA GÅ UT PÅ STAN, UT OCH FESTA TILL NATTEN BLIR TILL DAG, VILL DU VILL DU , KOMIGEN SÅ KÖR VI KÖR VI
FETT COOL BRUD  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0