Första januari 2011

Detta årets första inlägg kommer inte innehålla varken löften eller förhoppningar om hur det nya året ska se ut.
Nä, det är väl lika bra att ta det som det kommer!
Dock tror jag att det kommer bli ett annorlunda år, jag och de flesta utav mina vänner fyller 18 år och allt vad det nu innebär får vi väl se när det sker!
Nyårsafton kan väl sammanfattas med tre ord: familj,vänner och dans. Inte helt onajs om du frågar mig!

Bilder får komma senare, när jag listat ut hur man bär sig åt med min nya Nikon kamera!
Iaf en bild på mig och mina ögonfransar som petade gud i arslet (eller åtminstonde killade mig konstant i ögonbrynen) vilket kanske ändå inte syns på bilden men aja.

Kommentarer
Postat av: Melanie

sicken pangbrud! Nikon ftw<33

2011-01-02 @ 14:49:36
URL: http://melajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0