.

nu börjar tårarna rinna. tårarna när kalla får pris,
när en viss person har skrivit till en annan person,
när sofie lägger ut en ful bild på mig,
när hårfärgen smetar ut på hela tröjan
och när min garderob inte har ett enda plagg jag kan tänka mig ha i morgon
NÄR JAG FYLLER 18 ÅR PÅ LÖRDAG OCH ÖNSKAR ATT JAG EGENTLIGEN FYLLDE 14.
håret blir svart hoppas jag. det passar min personlighet bra. om inte annat passar det mitt humör just nu, utmärkt.
Har inte tränat i dag, kanske därför jag känner mig så orolig inombords.jag har varit i nacka forum och köpt en tantig blus i stället. det är typiskt sånna jag gillar. vill ni veta i vilken affär den är köpt? jora, på axelsson. nu vet ni. sov gottrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0