:/


det kommer aldrig bli som förut. det kommer aldrig vara vi som vi var då.
det kommer inte bli vi i huvudtaget. jag borde fattat det innan jag ens började prata om en resa.
men jag är så, allt ska hända nu, alla ska med !
jag hoppades och ville tro att allt skulle vara som när vi låg i alice källare sommaren 2007 men allt för mycket har hänt sen dess.
det blir bara sjukt dålig stämning när vi är alla tillsammans, det är as tråkigt men så är det.
jag vill inte åka iväg en vecka med ett gäng som inte känns klockrent. jag är rädd för att veckan ska sabbas av att någon känner sig utanför eller att det blir dålig stämning.
allt kändes så bra, men efter kvällens fick jag en klump i magen och någon resa till råddan, känns inge vidare alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0