<3 im hers, shes mine !

kära dagbok. kanske borde jag berätta mer för dig vad som händer i mitt liv?
det kanske skulle vara kul om något år, att kunna titta tillbaka, hur jag fick dagarna att gå.
det är den 13 februari. året är 2011. Det är alltså alla hjärtans dag om bara några minuter.
är lite nervös jag med, för min och andreas dejt i morgon (a)
underbart att få tillbringa denna underbara högtid med sin bästavän. det ultimata hade ju varit att vara tillsammans med sin pojkvän, om man nu hade någon sådan. men nu är faktiskt både jag och andrea supersinglar. vad konstigt det känns..
i bland önskar jag att någon låg brevid mig, pussade mig i pannan och berättade att jag var den bästa han visste för att sedan fråga om jag vill spendera resten av mitt liv tillsammans med honom.
fast iofs, sist en kille sa så gjorde ju jag slut för att jag tyckte det var leskit.
fast nu kanske jag är lite mognare. eller så var jag helt enkelt inte kär i killen..
ligger och lyssnar på forever young ft jay z.  jag har tänt ljus, dom där vaniljljusen som doftar underbart, som står på varsin sida av tavlan jag fick av alex.
mina fina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0