japp, det var min låt

var på calm och bytte till en större ring, rätt snygg, rätt cool, rätt fräsch :D
swanie mötte upp mig PÅ RÖDA LINJEN wöööw.
tränat som en galning, klockan är 00 08 och jag är superpigg!
i morgon är det ridning. jag hatar att rida när vissa personer kollar på.   men en dag när mitt självförtroende är lite bättre, ska jag lära mig rida på riktigt. ska gå ner lite i vikt och hyra en fjording från sindarve och stalla upp på kära gudö sen ska jag komma före högdalstöntarna i L:A. japp,det låter väl ganska rimligt, det tycker jag.
ps. jag gillar inte att rida på raka spår, inte min grej. kanske borde börja spela kort eller samla frimärken i stället ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0