Varje dag hasa omkring

Sista skoldagen innan praktiken! Konstigt att veta att man inte kommer tillbaks på 6 veckor. Tog farväl av mina kära classma8s, kändes ju lite halvbra. Men aja. Kommer iaf att åka hem första helgen, det sög ju egentligen, var faktiskt taggad på att se lite ponny SM.
Idag har jag för övrigt känt mig lite som Has-Lars. Mjukiströja, osminkad, toffs på skallen och hasiga uggs.
Har bara hasat runt helt enkelt och känt mig allmänt snygg!
Ligger och väntar på att bror min ska förse mig med mat, han är ju ändå äldst? Blir väl en vända till donken skulle jag tro, kanske kebab från sibylla om mästerkocken själv får bestämma!
Planer för kvällen är alltså: äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0