.

nu är klockan halv ett. vill gråta , men känner mig för likgiltig.
varför kan jag aldrig somna innan två en endå natt ?
Daniel gjorde slut i dag. Ligger och lyssnar på Gagas låt brown eyes.
hjärtat svider, slasksnorre också.... :'(
nä. nu var ju inte jag och daniel tillsammans på riktigt ens.
det händer ingenting i mitt liv. har inte ens någon kille som gör slut med mig lixom.
i bland funderar jag på om mitt liv skulle ta vändning om jag fick något besked, som att jag skulle dö inom ett år  eller något liknande.
skulle jag orka ta tag i saker då? jag vill så mycket, men orkar ju knappt någonting.
varför händer det inget runt mig?  varför glittrar det inte i mina ögon när jag ska åka och rida,
varför är höjdpunkten på veckan kungarna av tylösand? jag skäms, men det är faktiskt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0