Dålig stämning?

Ibland går saker lite halvbra, antar att den här dagen var just en halvbra dag helt enkelt.
Min dag började med en och en halv timme matematik B, mer speciferat: FAKTORISERING. Ni som inte börjat med detta har verkligen något att se fram emot hehehehhehh.
Jag frågade min mattelärare varför man skulle syssla med detta, ska det föreställa roligt eller nödvändigt?
Mattelärarens svar: För att man kan.
OKEEEJ...
Jag tappade bort min nyckel (obs:EXTRANYCKELN) till mitt skåp. JAG tappar ALDRIG bort grejer, men just idag försvann min nyckel JUST TYPISKT.
Det blev fram med bultsaxen och bryta sig helt enkelt, den som snor nåt från skåp nr XX åker på spö.
När det sedan led mot min favorittid på dagen (lunchen), fick jag reda på att det var fisksoppa. JAA MMMH GOOOTT YUMMIE..!
Då blir man lite besviken, tur att det går att äta sig mätt på falu rågrut med ost.
Och ibland är man inte bjuden för att man sprider dålig stämning.
Lite färgglad bild på de rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0