Bunnie

Igår natt låg jag och tänkte alla negativa tankar jag någonsin tänkt om mig själv, och då plötsligt fick jag världens snilleblixt.
Jag ska ju såklart köpa två hoppkaniner, det kommer lösa alla problem jag någonsin haft och allt kommer bara bli kanonbra. Vi ska starta lätt rak och placera oss och vips så kommer vi bli champions, och om inte, så är det ju åtminstonde inte mitt fel.
Låg och funderade på namn också, Tristan och Isolde ska dom heta! En hona och en hane från samma uppfödare och kull.
Allt var så himla enkelt när den tanken slagit mig och jag somnade och sov som en stock.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHA DET HÄR ÄR FUCKING DET BÄSTA INLÄGGET PÅ HELA BLOGGEEEEEEEN SERIÖST !!!!!!!!!!!! HAR SKRATTATTTTT HÖGT I FLERA MINUTER !!!!!OMGOMGOMGOGMOGOMGGG VA SÖÖÖÖTA <3

2010-10-17 @ 22:20:49
Postat av: Melanie

gillar kommentaren innan..

2010-10-18 @ 16:50:39
URL: http://melajnis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar dig melanie <3

2010-10-18 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0