blajjja


ETHEL HAR BAJSAT PÅ SIG OCH JAG ÄR EN NINJA.
Råkade snubbla över järnröret, tånageln delade sig i två och blodet sprutade. gjorde ont.
Satt och prata med erika men hörde inte vad hon sa för jag var upptagen med att tänka på hur ful jag var.
sen berättade erika vad hennes kompis hade sagt, nämligen att jag är en människa man nog stör sig jävligt mycket på. och det gjorde min dag måste jag säga, eller nej, det var fan contini och ridlektionen som gjorde min dag <3
aja however. hade varit en as bra dag om jag varit snygg, om jag inte alice hade öppnat käften, om inte ricky stått vid busshållplatsen och om jag aldrig åkt till stallet,  då hade jag kunnat njuta till fullo  och tänkt tillbaka på det härliga sällskapet och den goda blåbärspajen.
Soffanploppan ska operera sig på höstlovet. ska besöka henne varje dag. modiga sofie <3
sen jävlar när hon är frisk och inflyttad i nya huset! längtar ! puss och kram homies !

Kommentarer
Postat av: Ploppi

<3

2010-10-14 @ 22:32:49
URL: http://sofieklatzkow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0