Tjong i buljongen


Faktiskt, så har det varit en väldigt intressant och händelserik dag. Har nämligen hållt till inne på labbet på förmiddagen och på rehab-avdelningen på eftermiddagen.
Om man gillar snusk så är ett labb på ett djursjukhus en riktig guldgruva! Har fått vara med om maskägg, skabb och leukemi.
Måste nästan säga att skabbet var det äckligaste jag sett, ett snuskigt djur som hasade runt på objektsglaset. Liksom livs levande och superäckligt. Tur att man har stabil mage.

 

Efter lunchen (japp, inga problem för mig och min plåtmage att skyffla in korv och makaroner efter alla mysiga vänner man lärde känna) så traskade jag ner mot rehab. Det var jätteskön stämning och glada hundar som kämpade på för att bli friska. Fick vara med under lite behandlingar och titta på en del hundsim! Blev riktigt badsugen av klordoften, kanske blir raka vägen till Torvalla när det bär av hemåt nästa gång!

 


Kommentarer
Postat av: Morganstine

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-03-25 @ 07:50:04
URL: http://morganstine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0