om jag kan stå vid huvudet när du borstar lakej ? jaa inga problem !

l
l
l

vill du ha en igenridning? ja men självklart det fixar vi! ska vi stå och fundera och titta i 17 minuter? om jag har något annat att göra? neeej, jag har tid med att stå och titta när du kliar dig i huvudet och funderar på vilka dagar du ev skulle kunna rida :D
tappade bajsluckan på foten.
tån sprack, blöder, är svullen och alldeles blå.
det ilar i hela benet när jag går.
Tanterna förväntar sig att jag kommer i håg deras namn utantill även fast jag bara har träffat dom en gång förutl, helst ska jag kunna deras familjemedlemmars namn också <3 Dom är också helt säkra på att jag kommer i håg exakt vilken häst dom red förra veckan, eller ev om deras bil varit på lagning och nu är bra. Kerstin är också helt säker på  att jag släpper allt jag har och börjar tokleta efter hennes spö om hon råkar tappa bort det <3
och jag har absolut tid att stå och lyssna på hur fint L**** medryttarhäst gick här om dagen ! ja men gud, alla hästar står och bankar vilt och vill ha silage och jag slutar om en kvart men jag lyssnar så gärna :)))
vilken undebar kväll i stallet ! god natt kompisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0