Mammas gata

Morgonen tillbringades svettandes på SATS med mamma, som förövrigt är stark som en oxe och lyfter sin egen vikt. Go Gunnel!
Nu är det ju snart dags att dra sig mot Strömsholm och bosätta sig där ett slag, blir nog helt awesome.
5 veckor är dock ett jäla bra tag satt vi får se om jag överlever..
Kan ju vara bra att ha en hyfsad väska så jag och mamma drog till Rusta och köpte en fet lila (absolutinteföratthärmasMelaniehehe) väska med hjul, palla bära.
Igår såg jag Oceans med mamma och pappa, alla som sett den kanske förstår mitt hat till japaner atm. Okej hajar är inte mitt favoritdjur, inte så jättegosiga, men jag vill fan inte se dom ligga och sprattla på botten utan fenor. NEJ.
Aja, nu ska Gunnel laga ekologiskt kött och potatisgratäng, det äger!


Kommentarer
Postat av: Melanie

Hohoh vi kommer se så jävla tuffa ut när vi kliver av tåget! Purple powwah!

2010-11-05 @ 20:44:23
URL: http://melajnis.blogg.se/
Postat av: andrea

IMORRN DRAAR VII !!

2010-11-06 @ 01:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0