det var en kväll i juni

Året var 2008. Majmånad.  Jag hade på mig min rosa skjorta i storlek 36. Håret var ljust slingat och i mina fejkarmani glajjer glänste kvällssolen. Jag får ett sms från klatzkow;
rock n roll i pullan !
Det var då Sofie fick sitt första pull.  Det va tider vi satt i norrby och knäckte bärsen och rökte cigaretter.
Det var då Dahlias tuttar började växa. Det var då Andrea och Kevin fann varandra.
Det var då den där Jocke ringde varenda dag och ville gå på bio.  Det var då jag blev kär i Umut.
det var då Efkan var min bästa vän. Det var då Surre hittade mig på the voice.
Det var då vi satt hemma och fnissade till kåta gubbar hos Alice.
DET VAR DÅ JAG FICK BÖRJA I SÖDERBYMALMSKOLAN.
Nu för tiden har sofie genomgått flera rocknroll i pullan, det är för kallt att sitta i norrby och knäcka bärs. Sen så gillar jag inte ens öl så det är ju en till anledning att inte föra det. Dahlias tuttar är större än någonsin men vi är inte kompis med henne längre så behöver aldrig oroa mig för att få känna på dom.
Andrea och Kevin är i hop men dock har jocke slutat ringa mig. Jag är inte kär i umut längre men han är absolut den snyggaste kurd jag sett. Efkan är inte min bästa vän , vi ses knappt. Surre ringer med dolt nummer någon gång i halvåret och frågar om vi ska knulla. Vi sitter hemma hos alice fortfarande men i stället för att ringa heta linjen låtsas vi att gosedjuren, a ni vet vad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0