Den är styv

så här såg min tutte ut när jag hade bestämt att låta jimmy sova hos mig ;););)
skämt å sido, i går var vi hos sofie, i hennes nya hus mitt ut i ingenstans ( söderby brygga)
Fint, tjusigt osvosv. Känner att många tuttvårtor kommer bli styva i hennes stuga.
Dessutom har jag en ny favoritlåt för er som är lika sköna som jag, klicka in er på youtube och sök på black eyed peas, the time  ( the dirty bit) rida häst till  klockan 6 sen ska erika äntligen få träffa mig igen <3<3<3 freaky awsome !
Jim snygg den snygga är erikas nya offer. på kö får då Robban, Torkel i knipa, Alien och sist men inte minst, den kära blondinen vi tidigare publicerat här i bloggen,på allas begäran KNAAAAS !!!!!
ha de bra bröder och systrar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0