nejnej släpp ner mig, snälla



här är pappas jobbarbil. Den är skitig,snabb,och man kan åka upp i luften med den (om man vill)
varje eftermiddag när pappa kommer hem brukar han hissa upp mig i den.( ofrivilligt( av mig)
då brukar jag sitte där uppe och skrika att jag vill komma ner, men det får jag ju inte , inte förns jag är snäll dvs..
så blir ett tag där uppe i korgen. jag har utsikt över sågen, och huliganerna isågengänget. Dom är så galna, såå galna kan ingen va. dom krossar busskurer, röker , eldar papperkorgar på sågentorget, spottar tuggummi på marken, kastar skräp på marken, dricker alkoholfri cider, OCH DOM svär ( fettt  myckEt) aaah.. va fan leker dom egentligen ?
vad finns det mer att säga om ljuva haninge,. och jusste brandbergen finns också. I brandbergen finns världens Bästa grill. där hänger alla coolingar och jag får inte vara med. känns jävligt surt men så är det ju om man är lika töntig som jag.. hehe töntiga nathalie..:(:(
i brandbergen så brukar många roa sig med att åka moped utan hjälm, inte lämpligt tycker jag för då kan de ju gå så här som det gjorde för min kära vän sofie klatzkow( också hon ett brandbergsbarn som inte får hänga med kolingarna vid grillen) ( fast hon jäääääätte jätte gärna skulle vilja de och typ göra vad som hällst för att få vara med , typ ändra sig helt, )



( sofie klatzlow efter en extremt blodig uteritt på moppen ) ( FARLIGT ) LÄSKIGT) ÄCKLIGT )
SÅ SE UPP FOR THE HOOLIGANS  ( SOFIE OCH NATHALIE ) H3H3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0