i slutändan vill jag i stället tacka dig, för att du gjort mig så mycket starkare







det finns många saker jag skulle vilja gjort på ett annorlunda sätt, det inser jag nu med facit i hand.
men jag tänker inte älta det längre. " det är okej nathalie"

inte bara det att jag vet att jag duger som jag är, jag är till och med riktigt bra !

3 saker jag gjort bra i dag,

1. jag lyckades hålla mig från att klappa till marijke, trots att hon var okännslig som bara fan.( jag älskar henne och jag vet att hon gjorde helt rätt när situationen var som den var men det hade jag lite svårt att uppskatta det för tillfället)

2. jag förlåter mig själv , jag släpper ryggsäcken med ångest som tynger ner mig. jag slänger den någonstanns och plockar inte upp den, för jag har absolut ingen användning för den längre

3.  min trögtänkta slajmgärna lyckades äntligen bankas liv i.
det är slut på det här. tack för allt men nu räcker det. frästande men inte så nervkittlande.


ha självrespekt. ta ansvar för dina handlingar, och inse vilka konsekvenser dem kan få.
och sluta placera dig själv i en offerroll. sitta där och peta i näsan och slicka sig runt mun...


play me in stereo


Kommentarer
Postat av: majkii

jag älskar dig tutti

2009-08-02 @ 16:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0