My perfect life.

SÅDÄR JA. Då kommer det efterlängtade inlägget om mitt perfekta liv.
2 personer har sagt till mej att mitt liv är perfekt (anledningar nedan) , och då måste det ju vara så?!

1. Jag har en pojkvän!!!!!
2. Jag är snäll!!!!!
3. Jag är bra i skolan!!!!!!
4. Jag får mat, en säng att sova i och kläder av min mamma (tänkpåbarneniafrika)


Jag blir galen snart för varje dag av mitt liv är galenskap
Nu när jag har det bra
För du jag växte upp som barn i Afrika
Så jag har sett baksidorna i Afrika
Så nu idag borde jag va riktigt lycklig
Men känner mig nog mera som en vingklippt pingvin
Se mitt stora problem är att mina problem
är så pass små att dom knappt räknas som problem, men dom gör lika ont för det.



perfektfulländad, fullkomlig, utmärkt, felfri, idealisk, ideal, mönstergill, otadlig, oklanderlig, bra på alla sätt, tiptop, mästerlig, finemang, utsökt, utomordentlig, hundraprocentig
(motsatsord: bristfällig, felaktig, defekt)


Kommentarer
Postat av: mikaela

växte du upp i afrika. asså driver du eller e du seriös:P

2009-04-24 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0